2008. augusztus 1., péntek

Neoton Família: Eszterlánc



Eszter a szomszédban élt,
a környék róla beszélt,
suttogták túl nagy a szíve
és végtelen a szerelme.

hiába próbálkoztam,
engem nem vett komolyan,
kicsi vagyok hagyjam hát őt
de megvárja míg felnövök.

Lánc, lánc Eszterlánc
Eszter merre jársz,
merre hirdeted a szerelmed.
Lánc, lánc Eszterlánc
Eszter jól vigyázz,
színjátszó szíved elvesztheted,
színjátszó szíved elvesztheted.

Régóta nem láttam őt, nem láttam őt
tavasszal elköltözött, elköltözött
a környék másról beszél,
de én odavagyok Eszterért.

Elszállt egy kis buborék, (kis buborék)
emléke nem pattan szét, nem pattan szét
hova repült, hol keressem,
ha szeretném, hogy szeressen.

Lánc, lánc Eszterlánc
Eszter merre jársz,
merre hirdeted a szerelmed.
Lánc, lánc Eszterlánc
Eszter jól vigyázz,
színjátszó szíved elvesztheted,
színjátszó szíved elvesztheted.

Nincsenek megjegyzések: