2008. augusztus 1., péntek

Irigy Hónaljmirigy: Gyermek szerelem...



Gyermek szerelem pont mint a nagyok
Ez a téma tuti, ez durran nagyot
Már párszor ezt ugyanígy megírták
De elne hidd hogy ettől, a sarkából kifordul a világ

Van hogy készül egy film,
De anélkül mégsem szép, a mozgó kép,
S, kell letölthetem.
Tudom Márkanév vagyok.
S, ha nem kötné a kezem a szerződés,
Elszálltam volna rég.

Refr:Gyermek szerelem pont mint a nagyok
Ez a téma tuti, ez durran nagyot
Már párszor ezt ugyanígy megírták
De elne hidd hogy ettől,a sarkából kifordul a világ

Hány kitalált sohw,
Betanult éneklés,még szépítés,mig szép,
Hogy nekem bejöttt, s díjat ért.
S, ha nem kötné a kezem a szerződés,
Elszáltam volna rég.

Gyermek szerelem pont mint a nagyok
Ez a téma tuti, ez durran nagyot
Már párszor ezt ugyanígy megírták
De elne hidd hogy ettől, a sarkából kifordul a világ


Csak elzavar, a boglya haj
Ha elfujja a szél.
Gyermek szerelem pont mint a nagyok
Ez a téma tuti, ez durran nagyot
Már párszor ezt ugyanígy megírták
De elne hidd hogy ettől, a sarkából kifordul a világ

Nincsenek megjegyzések: