2008. július 31., csütörtök

Republic: Szerelmes vagyok



Lehet, hogy fejőnő vagy kurtizán,
Ovónéni vagy rendőrlány,
Hegesztő a traktorgyárban
Egy ápolónő minden vágyam
Az ember mindig jobbat vár,
De azt se bánom ha partizán
Lehet, hogy kíváló dolgozó
Szakácsnő vagy kőfaragó,
Egy varrógép kezelője,
Terrorista a munkahőse
Az ember mindig jobbat vár,
De azt se bánom ha partizán,

Mert:szerelmes vagyok, szerelmes vagyok
Szerelmes vagyok ohohohoh
Szerelmes vagyok, szerelmes vagyok, szerelmes vagyok

Csókra, csók, és szívre, szív
Milyen kár hogy nem vagy itt
Álmodom hogy kéz a kézben
Átmegyünk a Moszkva téren
Az ember mindig jobbat vár,
De azt se bánom ha partizán,
Mert:szerelmes vagyok, szerelmes vagyok
Szerelmes vagyok ohohohoh
Szerelmes vagyok, szerelmes vagyok, szerelmes vagyok óóóó

Izgatott vagyok, izgatott vagyok, izgatott vagyok
Mit tesz a szerelem
Mert:szerelmes vagyok, szerelmes vagyok
Szerelmes vagyok ohohohoh
De nem szerelmes, nem hülye vagy, flúúgos

Mert:szerelmes vagyok, szerelmes vagyok
Szerelmes vagyok ohohohoh
Szerelmes vagyok, szerelmes vagyok, szerelmes vagyok óóóó

Szerelmes vagyok, szerelmes vagyok, szerelmes vagyok
Igazi szerelem
Szerelmes vagyok, szerelmes vagyok, szerelmes vagyok

Nincsenek megjegyzések: